Lyxliv

Jag ska inte vara sämre jag. Missade "tyvärr" de första avsnittet på Svenska Hollywood Fruar, men idag satt jag klistrad. Hm, nej kanske inte. Många som diggar Anna Anka? Det är tydligen så.
Vem skulle inte vilja leva lyxliv? Problemen verkar vara i stil med vilka blommor dom ska sätta på garage uppfarten.

Idag fick jag leka fotomodell för en dag. Sträck på hakan då vi inte vill ha dubbelhaka!
Det var riktigt rolig och fina kort fick vi. T.ex min och Marias Tiger bild ;). Kolla in dom senare på http://www.forsgarden.se/

Jag njuter av mitt ljus ifrån Voluspa som brinner bredvid min säng. Underbar doft!
Saijo Persimmon
I väntan på pengarna och lyxlivet i USA, så nöjer jag mig med ett ljus!


N


Kommentarer
Postat av: Klara

Jag blev mest sugen på att surfa när jag såg de. Så de gör vi, vi åker till Usa plugga lite och lever livet och surfar massa :)

2009-09-21 @ 23:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0