Bla bla bla...

EGO
Är människor idag mer egoistiska än förr?
En person i min närhet är ganska bra att prata om sig själv. Detta är en sak som man (jag) inte skulle vara stolt av göra. Hoppas verkligen inte jag uppfattas som egocentrisk!
Okej, det är jättekul att säga att man gjort bra ifrån sig eller vad det nu kan vara. MEN var någongång intresserad utav en annan människa. Om du genuint inte är intresserad kan man ju iaf låtsas! Det är inte jättekul att umgås med någon som varje stund ska prata om sig själv eller om människor i sin närhet.

Idag har jag skaffat mig linkedin och twitter! Får se hur bra det funkar föra mig:) Frågan är bara hur ofta jag kommer vara inne på sidan. Hm, Linkedin verkar lite krångligt, men vad är inte det när man inte kan?

Håller just nu på att boka en resa till Turkiet i Mars, hoppas det blir av :)


N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0