1, 2, 3

Sitter och försöker kluttra ner lite goda råd.
Visst va det goda råd men jag kan inte utveckla dom till 3 sidor. Det blir 1, max 2 sidor.

TURKIET bokat!

Australien imon!
Nej, men nästan. Jag ska på möte imon angående min vistelse i Australien under nästa år.
Alla tummar på att jag kommer in.

Hade en mysig dag nere i Varberg med Klara!
Vi satt länge vid havet och tittade på måsar. Vi fick tom se en iller :) söt va, Klara? ;)
Hittade min älskade tröja idag igen på FACE, frågan är om jag ska köpa den?


N

Kommentarer
Postat av: klara

Just de illern, den hade jag nästan glömt. Ska undersöka vidare om det var en iller lr va de va för djur :p

2009-09-15 @ 22:40:27
Postat av: NINA

Kanske var det en mård? ;)

2009-09-16 @ 09:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0