Som jag hade dig förut...

Det har gått en vecka sedan jag uppdaterade. Inte helt OK!

Det har varit en mycket trevligt helg. Jag och Filippa gjorde stan i fredags.
Mycket trevligt att träffa hennes vänner :)!

Tittar just nu på lägenhet. Är sugen på att flytta in till Stora staden.

Imorgon ska jag laga mat åt min kära mamma. Mums!

Luggen haha!

Ikväll är det innebandy igen :)
Åh nu ringde Fia, sötis!

Hm, inflyttningsfest på G?! treevligt.

Praktik? En diskussions fråga.

Jag vill ha dig nu, som jag hade dig förut.
Ja, jag saknar dig Mr.J!



N


Kommentarer
Postat av: Klara

Hej jag heter Nina och jag gillar inte Melissa Horn .. :p

2009-10-26 @ 11:15:43
URL: http://klaralinnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0